۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

فیلمهای انگلیسی زبان


سلام به همه دوستان عزیز. من این وبلاک رو راه انداختم که سریال دایی جان ناپلئون رو براتون شر کنم... ولی استقبال شما خیلی بیشتر از اونی بود که فکر میکردم. این شد که دیشب یه سئوال برام پیش اومد اونم اینکه اگر غیر از فیلمهای ایرانی درخواستی، اگر فیلمهای انگلیسی زبان رو هم برای دانلود بذارم طرفدار داره یا نه؟ من خودم به سینمای ایران علاقه زیادی دارم ولی چون خارج از ایرانم و تعداد فیلمهای انگلیسی زبان هم خیلی بیشتر هست، تعداد فیلمهای خارجی که دیدم و دارم به مراتب بیشتره... به هر حال میخواستم بدونم چقدر مایل به دانلود فیلمهای انگلیسی زبان (یا درخواستی انگلیسی زبان) هستید؟!


۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
اگر ممکن است فایلها را در سایت
mediafire.com
آپلود کنید

ناشناس گفت...

سلام اگر که ممکن است فیلم سنگسار ثریا.م (Stonnig of Soraya m )را آپلود کنید. و فیلمهای جدید را مانند AVATAR
با تشکر

ناشناس گفت...

آقا دستت درد نکنه،بالاخره همین الان دانلود دایی جان تموم شد.عزیزم سایت برای دانلود فیلمهای انگلیسی زیاده، واسه همین باید فیلمهایی رو بذاری که تو وب کم پیدا میشه،همین فیلم آواتار رو که دوستمون گفته،مثل پشکل تو وب ریخته،اگه میتونی فیلمهای توپ قدیمی رو پیدا کنی و بذاری،اونم با کیفیت خوب بسم اله،در غیر اینصورت فکر نکنم استقبال کنند.
به هر حال از بابت دایی جان باز هم ممنون.

ناشناس گفت...

Agha Dastet dard nakone vase Daee Jan ! filmhaye irani ghadeemee age bezaree ke aali hast. age betooni o zahmat ham nabashe vase download ha chand server digee ham bezaree RC MU ....